Trubadurkväll..

Ladyns pappis är ju trubadur, och han ska spela på bjur!
Sorry att jag outade dig här gumman..
Så jag ska ta mig i kragen och åka över, som sällskap till Ladyn som har söta besökare från annan ort. Det ska bli jättekul! Jag har inte råd med typ nåt, men sånt är livet..

Kör en sväng med Kenny och ska göra ett ansikte tänkte jag. Peta upp håret i nån slags ordning.
Rasta av bullen och ta bussen ett par hållplatser. Jag fick ju mosters busskort, som hon tyckte hon skulle ha när hon var i stan. Ingen aning om hur många resor det är på det, men ett par borde det ju vara?
Jag går då verkligen inte hem i mörkret från bjur.. Näver..
Inte utan Fröken Pitbull i sällskap!

Slängde i en skvätt Vana Tallin i mitt kaffe, det var fint det.. Man borde alltid dricka sprit till frukost!
Haha, dock har jag ju inte den gamla gamla sorten som var 50%.

Glad och tacksamhetsövning 5
Jag är glad och tacksam över att sjuket gett med sig, och att jag orkar gå ut och vara lite social idag.

Såg att jag inspirerat Fröken Mo till att vara glad och tacksam! Yey for that, poäng for me.

Nähä, ansikte var det..

Kommentarer
Postat av: E

Men detär fan så svårt att minnas ändå. Så tack för påminnelsen!! :0) Ha det så bra ute på Skumhovda!

Postat av: E

Haha... min såp-blogg!

2008-09-28 @ 03:23:10
Postat av: Ladyn

wohoo vi hade kulast! :D

2008-09-29 @ 01:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback