Suck

Tråkigt! Trött på att vara sjuk.. Räknar med en vecka till ungefär. Dock måste jag till Pratperson imorgon, kan inte skjuta på det.. Förvirrad just nu.. Världen är fortfarande upp och ner, måste hitta nån slags plattform att stå på för att reda ut det.
Jag försöker mest att inte tänka på det för stunden.

Fullmånen är här igen, och jag borde väl ha pms? Tror jag.. Hur ska man skilja på mående och mående?

Tjockbullen gick nyss med på att klippa klorna! Förvånande lätt gick det! Jag förklarade att jag var sjuk och inte orkade bråka, sa att hon var den duktigaste Tjockbullen i hela världen! Hon älskar ju beröm över allt annat, och samtidigt hatar hon att klippa klorna, så hon vet inte riktigt vad hon ska göra av sig när jag sätter igång. De är fortfarande för långa, men jag vågar bara ta lite i taget så jag inte gör illa henne igen så hon hatar det ännu värre. Bygga förtroende.

Måste slå CSN en liten signal i veckan också, de är sura för att jag inte betalat.. Åfan! Men på nåt vis är jag mindre motiverad att betala den gigantiska skulden som inte känns som om den krymper än små skulderna som faktiskt försvinner och livet blir lättare.
Och nej, man kan inte betala allt! Tack för det moderaterna..
Hörde nyss på nyheterna att de ska sänka skatten för alla som arbetar. Det är ju jättefint! Shyrre! Kul för dem!!!
Tyvärr blir ju då resultatet att vi som inte arbetar, av olika orsaker, får ännu en kniv i ryggen av dem.
Jag är för fan inte hemma för att jag tycker det är skoj, jag är det för att få en stabilitet för att kunna klara av att jobba resten av livet, utan sjukanfall.

En kruka åkte i golvet inatt! Jag misstänker Octavia... Krukan höll och jag verkar ha satt upp den i fönstret i sömnen, för jag fann en hög med jord på golvet när jag klev upp, som en liten överaskning lixom!
Hittade en bok på golvet i vardagsrummet också...
Det här stödjer min Sleipner-teori! Jag är säker på att katten låg på mig när jag somnade, och bakom mig när jag vaknade! Magiskt..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

lilla lilla tjockebullen <3



haha jag vet inte när vi ska ha mens, siamesrockern, när ska vi? :D



haha.. ja lilla taviatroll.. älska..

2008-09-16 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback