Plustid!

Vaknade 45 minuter innan klockan! Det var längesen!
Kramades en stund med hundet som låg och snarkade på den andra kudden, klappade morrhoppan som låg bakom mig, satte på kaffe, satte på tvättmaskinen(!), och tog ut i damen för sin toalett. Träffade hennes absolut snyggaste boyfriend, och hon har en hel del, och bytte några ord med tillhörande husse.

Nu sitter jag med mitt kaffe och bullen softar bakom mig i soffan.. Ska få i mig frulle, klä mig, göra människa av mig, och sånt där..

Inatt ville jag mest sortera saker.. Bara lite! Bara rensa en garderob!
Kan man inte ha ordning i huvudet får man ha det nån annanstans...
Men jag låg snällt och inväntade John Blund. Började på Kall eld av Koontz. Nån har väldigt dålig fantasi när det gäller titlar där.. Tror det kan vara svenska förlaget som bestämmer sånt? Kall eld, blixteld, blixtsken, och så vidare.
Rörigt...

Kalas idag då!
Håll tummarna för att min flicka uppför sig.. Och att jag .. eh .. um .. uppför mig också.
Och att maten är ätbar! Och att folk inte är dumma i huvudet. Så mycket.
Landet, minsann.. Uh, vilken stadsråtta jag blivit!
Ska snacka lite land med Tavian och se om hon har några tips.. Så har vi nåt att prata om iallafall, medans vi snubblar på varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback