Piece of cake..

För det första:
Jag glömde vara tacksam sist.
Glad och tacksamhetsöving nr 3:
Jag är glad och tacksam över att Fröken Korp gav mig en bunt med bra musik.

Mysdag idag!
Ladyn och hennes lilla mördarstövare kom över med pizza. Plus toapapper, kattmat och mjölk, det viktiga i livet.
Vi skulle ha film och mysdate.
Night of the dead, dawn of the dead och day of the dead avklarades. Plus blekning av Ladyns hår, sen fick jag gegga i den nya rosa färgen på henne. Hon mös och jag kladdade! Medans vi väntade på att det skulle sitta och gosa in sig i håret i ungefär sju timmar så gick jag till Ica och köpte lite godis, vi mös, jag blev klippt, vi mös och åt godis.

Så, kakan i det här inlägget blir lätt:
Glad och tacksamhetsövning 4:
Jag är glad och tacksam över att Ladyn klippte av mig mitt skräpiga hår och att hon lyckades få till det riktigt jäkla bra.

Och där raderade LarsGöran ett helt stycke..

Um.. Vad skrev jag då.. Ladyn lämnade av resten av Fettan! På lån bara.. Man kanske skulle ta och sätta sig in en av dem! Det är supersent och jag är skettrött, men lite för glad och nöjd för att kunna slappna av!
Åh, vad nöjd jag är! Jag vill ha mina söta vänner närmare, så man kan mysa oftare.
Både filmkvällar med tjejfix och tacokvällar med Korpen. *piiiiiiik*

Lägenheten börjar kännas mer organiserad efter sjukheten dessutom.
Där innan släktkalaset så var jag så uppe i varv, och hade det så rörigt i huvudet, att jag var tvungen att rensa det jag klarar av att rensa, det vill säga köksskåpen. Jag började jättebra, slet ut saker som står fel eller ska kasseras eller ska säljas.
Sen kom lunginflammationen.
Och där var vi.
I tre veckor.
Nu orkar jag upp och klättra och damma och bära och flytta igen, så saker rör lite på sig.
Två kassar udda plastlock och lådor åkte ut i går.. Idag har jag en kasse glas, vad man nu samlar glasflaskor för, som ska ut till boden.

Glad och nöjd Tjockbulle har somnat i sin säng.. Octavia hör jag nånstans där ute och hon kommer väl strax farande, även om hon varit med och gosat hela långa kvällen. Sån tur att vi fann varann, den där lilla katten behöver så mycket kärlek.

Bokvare..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jag älskar!!! myyyys!!! <3



klappa barnen. älskar dom med :D

2008-09-26 @ 03:14:20
Postat av: Ladyn

btw LÖPTE mördarstövaren in i sov.. trodde han hade nån leksak, men när jag samlat ihop mig tittade jag in, och där låg han och snarkade som en gris, haha..

2008-09-26 @ 03:15:14
Postat av: Anna

Haha, men idag har han inte placerat sig i mitt knä iallafall! Söta lilla grishund..

Postat av: hRaven

hint taken

2008-09-26 @ 05:30:00
URL: http://hraven.blogg.se/
Postat av: Anna

:D

2008-09-26 @ 16:29:16
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback