Ny dag..

Som jag misstänkte så dök det upp en ny dag. Förvånande...

Mitt Ellos har kommit! På nåt jävla vänster så fick jag 999 kronorsjackan för 250 spänn.. Galet, nåt blev fel, men inte tänker jag klaga.. Inte Morrmorr heller antar jag, hon lovade ju betala för den. 
Så jag ska säla mig iväg till Konsum, för dit kommer en del paket. Det är lite olika, alltid spännande.

Tavia undersöker den fullpackade bokhyllan som bara har en dörr... Tjockbull hukade sig, hon vet att man inte får göra så! Hon vet att det aldrig slutar bra!
Hittade föresten bokhyllor på blocket, mailade killen fast jag egentligen inte har pengar. Men vi får se hur mycket han ska ha för det som är kvar, cdhyllorna var borta, och det är ju inte de jag vill ha!
Om Fröken Korp fortfarande önskar sig en hörnhylla så kanske hon vill vara med på ett hörn? Vad vitsigt det blev, men seriöst, han säljer en hörnhylla.

Tavia gick och satte sig bakom fantasyböckerna istället. Den här gången lyckades hon undvika att riva ner hälften av dem iallafall.. Tjockman skulle aldrig komma på tanken att krypa in bakom böcker.. Tavia är tokig, det är min slutsats.

Rehab blev avbokat.. Trots tre väckarklockor så gick det inte. Svårt att somna inatt, var uppe och sprang i mitt fluddrande. Sen drömde jag om kokta kattungar. Det var ganska äckligt.
Spänd som en pianosträng, men efter en massa gråtande i ensamhet och en lång skön promenad med Tjockbull så kändes det bättre, eller.... Tystare.

Paket..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

tjockman skulle inte KUNNA komma bakom!! det är fysiskt OMÖJLIGT!!



och det är dumt att du gråter, men det är nyttigt att det kommer ut..

2008-09-04 @ 17:14:13
Postat av: Anna

Det beror på vilken hylla! Men han är en välartad liten man och vet att man inte FÅR!!!



Nej, gör ingen nytta.. Inget förändras.

Postat av: hRaven

visst vill jag vara med på ett hörn! kanske en hylla med? vinkvink sen beror ju på hur det ska fås hem och sånt praktiskt om det blir så att du får dem... bara att hojta till isf...

2008-09-05 @ 01:45:01
URL: http://hraven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 01:48:15
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback