Mera, mera, mera!

Ju mer jag lyssnar på Volbeat, ju mer tycker jag om!
Fröken Korp har en onaturlig förmåga att hitta saker som är rätt för mig. Eller att dela med sig..
De har poppat konstant på LarsGöran i köket i flera dagar nu! Och inte fick jag dem att funka i mobilen... *gråter blod* Jag vill ju inte vara utan!!!

Uppe tidigt idag med, känner mig fan utvilad, och det händer inte ofta!
Vet att Tavia har väckt mig flera gånger inatt genom att ställa sig framför mig och tjuta. Då vaknade jag ju och klappade på den och så blev allt mys.. Gillar flocksovande. En Tjockbull i ryggen är vad vi alla behöver!

Måste ta att göra mig till folk lite snabbt.. Min tidsplan gick åt helvete när ovan sagda katt välte ut glasburken med fimpar (och vatten) i vardagsrummet... Fast i ärlighetens namn så var det Tjej som hade jagat upp henne i krukorna till att börja med.
Här är allt tokigt, dessutom löper typ alla utom Felix! Ja.. Jag med.. *ledsen gubbe*

Nehej.. Folk var det! Det skulle bli.. Av mig! *mihihihihihi*

Kommentarer
Postat av: hRaven

30 års presenten fixad!!! Fixa hundvakt till dess...

Jag bjuder på Volbeat 5 mars 2009. Inklusive resa och en tröja...

Grattis i förskott!!! Kram!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback