Måndag

Kan man verkligen äta fem gånger om dagen??? Här sitter jag och är knökmätt och vet att det snart är dags för en jävla banan.. Men skam den som ger sig!

Det är så många saker som påverkar mitt mående, och eftersom jag har begränsad tid på mig för att bli frisk - 550 dagar, tack Försäkringskassan - så måste jag ju göra vad jag kan för att underlätta.

Träffade en person ur min bonusfamilj idag! Fick höra lite snabbt vad alla har för sig, innan hon gick för att hitta på ett barn i en knarkkvart. Vad skulle jag vara utan dem? Mitt i all deras onormalism så fick jag en hamn..
Borde verkligen höra av mig...

Jag sitter och petar lite grann på Ellos.. Måste ha en ny jacka/rock! Måste verkligen... Sen hittade jag kanske fina skor... Och sånt..

Önskar mig tips om snygga sängar föresten! Har kollat Ellos, Halens, Ikea, Mio och Indiska.. Tips om snygg säng annanstans plz? Mörk, trä. ELLER så väntar jag tills Fröken Korp tröttnat på sin! Haha..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ikea har ju en del vettigt? Vi var och kikade på svartbruna och svarta stommar där idag och har nog nästan bestämt oss för en. Det fanns lite valmöjligheter, så det kanske går att hitta något åt dej med?

2008-09-01 @ 22:47:27
Postat av: hRaven

Den tror jag nog följer med mig ett tag till, så du får snällt spana efter en annan eller be min bror göra en åt dig också...

Postat av: Ullisen

man hittar ALLTID för många fina saker on the ellos -_-

2008-09-02 @ 11:04:36
Postat av: Anna

Evenlina: Mja, jag vet inte.. Men det är ju en HELT annan sak att se dem i butik, än på nät och i katalog.. Har inte råd just nu, men kul att titta ju! :)



Fröken Korp: Attans.. :D Bror din brukar skratta när jag säger att jag vill ha en säng! Haha..



Ladyn: Yess, beställningen är på G, dock utan säng. :(

2008-09-02 @ 11:07:37
URL: http://lightmyfire.blogg.se/
Postat av: Evelina.

Ja alltså, jag hittar nästan aldrig fina möbler när jag kikar i kataloger eller på nätet. Det är heelt annat IRL :) Därför är IKEA bra. Där kan man gå och peta och pilla innan man bestämmer sej :)

2008-09-03 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback