Lunginflammation..

Går inte att låtsas längre, det insåg jag för nån dag sen. Har nyss pratat med sjukvårdsupplysningen och hon höll med.. Så imorgon måste jag till läkare.. Och apotek för att få de där vidriga antibiotikatabletterna igen.
Skit och helvete. Kan inte folk hålla sin jävla lunginflammation ifrån mig!?

Men det här går ju inte, kan inte äta, inte sova och blir yr så fort jag går ut med min stackars hund som inte fått en promenad på två veckor snart..

Trött och less, inte en jävel som ställer upp... Alla ska bara ha. Antar att morrmorr suttit och "väntat hela dagen" som vanligt när vi eventuellt ska göra nåt, istället för att ringa och höra hur jag mår.
Jag är trött på att hjälpa folk, så jävla trött på det. Trött på att vara fröken duktig som fixar saker. Trött på att inte få utrymme för att vara jag, utan mask.

Drömde sketna saker inatt.. Om saknad och kaos. Blev totalt blåst på mina känslor, hoppad och stampad på.
Saker inom räckhåll som rycks bort, och allt gör ont igen.

Måste försöka peta i mig min kalla mat nu..

Kommentarer
Postat av: hRaven

huu... vet precis hur du känner dig... tyvärr är det så att det är lätt hänt att man får den igen om man haft det en gång innan...

krya på dig!!

kram

Postat av: Anna

Jaa! Läste just om din rygg, vet precis hur det är! Ta hand om dig, ryggflexibilitet är underskattat, likaså syre. :)

2008-09-18 @ 20:39:08
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback