Lördagen..

Lördagen är spikad.. Den elaka styvmodern ringde igen. Känns som om min far inte har så mycket med kalaset att göra? Överaskningskalas? Men eftersom han ska hämta mig så känns det ju som om han vet det iallafall..
Jag frågade om jag skulle ta med mig nåt, påpekade att jag ju fortfarande är vegetarian, men då hojtade hon att jag inte skulle det och att hon hade "hittat" ett recept och hoppades att det skulle bli bra..
Hm, spännande..
Mer hann jag inte fråga.. Hon tyckte väl jag lät tvekande i luren, hon lyckades ringa precis när jag var ute och stod och plockade upp bajs för övrigt, och jag sa att jag eventuellt skulle ha kattungar men att det verkar ha gått över. Jag skulle ringa isånnafall..
Så, på lördag vid ett körs jag ut på landet, om ni inte hör av mig på ett tag så kan ni väl efterlysa mig?

Det här med kattungar verkar ha gått över.. Pratade med kattbarnmorskan (yes, jag har egen) som förklarade att det kan hända. All stress med flytt och nya katter och galen hund med mera kan ha gjort att de försvunnit.
Känns lite dubbelt. Trist för att jag tycker att det är fantastiskt med små nya liv, bra för att jag slipper oroa mig om nya bra hem till de små fantastiska liven.
Eller, så är det bara en och hon har gömt den för att den är "in position" så att säga..
Det visar sig, lådan får stå kvar ett tag till, tills jag är säker.

Oj! Frukost för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback