Lördag

Alltså den där irriterande reklamen som Brolle är med i... Vad faan sysslar grabben med??
Vart tog tuffa, snygga Brolle vägen? När blev han Brolle-som-inte-kan-dansa-och-har-dåligt-med-pengar-och-måste-göra-dålig-reklam??
Man borde starta en fond åt stackars Brolle om det är så jävla illa ställt..

Uh, jag vill se på film. Just ikväll så är det inget intressant nånstans.
Var lite glad en stund när jag såg att Psycho kommer på femman, men sen började Ladyn prata om remake och naturligvis är det remaken med den där skabbiga människan som får psykbryt mellan sina jagärstraight-jagärgay-anfall.
Trivsamt är dock at CDON ska få in Psycho/Fåglarna dubbeldvd! Jag anmälde mig naturligvis för att få mail när filmerna går att beställa.
Ikväll är verkligen en Fåglarna-kväll!
Beställde ett gäng filmer i förra veckan, lite smaskig zombiefilm, lite butterflyeffect som jag har en irriterande förmåga att missa varenda gång den går på tv och därför inte har sett, och en Bourne. Hoppas hoppas de kommer på måndag, då ska jag ligga och snörvla i sängen med Lars-Göran och gotta mig. Med film. Ensam.
Nån som vill göra mig sällskap? Ta med godis.
Fan, bjuckar du på en pizza med bänäs så kan jag klä av mig lite till och med.
Hoppas de kommer i brevlådan och inte till Joker, också. Men CDON brukar packa bra..

Tjockbull och jag träffade på hennes leonbergergrabbar idag! Hon tycker de är jättemysiga, när de ligger ner. När de står upp så är de stora, men ganska roliga, men läskiga, fast mysiga. Kombinationen av alla dessa känslor på en gång i en tjockbulleskalle gör att det slår över och hon skriker som om jag pryglade henne med en sån där svanspiska..
Eeeeiiiiiiiyyyyyyyyykkkkkk ylar hon. Sen slår hon på dem med tassarna. Eeeeeyyyyyyeeeeeiiiiikkkk.

Jag brukar mest klappa på dem och säga att de är fina och fluffiga.

Igår hittade jag på en söt liten tjej på bilddagboken.. Alltså, hon var väl typ femton. Och glad.
Det är jättedeprimerande! Jag önskar att jag kunde göra om allt det där. Tänk att få vara femton! Och glad!!! Och inte ha ett besvär värt namnet i hela världen. Hon hängde med sina söta kompisar som också var femton och alla var glada och shoppade saker och tog fåniga kort på varann.
Kan man inte få göra om? Reboot?
Nej..
Jag ska jobba på att vara en glad 29 åring! (Fuck, jag är gammal nog att vara hennes mamma ffs.. )
Nä, jag ska vara glad, ska jag! Ska skaffa mig en frisyr, ska jag. Ska umgås med mina vänner, ska jag.
Jag ska ha intressen!!!! Från och med nu är jag intresserad av... um... min frisyr såklart!!! .... och ... um.. kläder?

Jag ska fan vara en glad och tacksam människa...
Vi börjar jobba på det här gemensamt okej? Ni måste nog hjälpa lite..
Jag ska försöka hitta nåt positivt att skriva varje gång jag skriver! Och det får inte vara att typ "minhundärsöt", för det är hon jämt, så det räknas inte. Utomfamiljära saker. Är ni med? Håller ni efter mig nu då?

Glad och tacksamövning nr 1
*fundilurar en liten stund*
Jag är glad och tacksam för att det är höstmys ute med också lite varmt och skönt.
*pust*

Jag tror det var knark i min antibiotika.. Känns det inte så?

Kommentarer
Postat av: cammie

tack för dom orden =) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback