Kan man få dö nu, kan man det?

Just betalat mina räkningar.. Det är lika jävla roligt varje månad!
Skjuta på, frysa, och flytta runt.. Och lik förbannat blir det inget över.
Mitt lyx på bokus där fakturan hamnade på hela 63 kronor känns ju inte som det stora problemet.
Jag vet i och för sig var problemet ligger, det heter CSN. CSN är horor och vill ha 950 kronor NU. Annars blir det Kronolle minsann.. Ja, de får sina 950 kronor, som de kan stoppa upp på lämpligt ställe, men då är det också det enda de får den här månaden!!

Nåja, jag gör iallafall, och har gjort, vad jag kan för att skära ner på kostnader. Men det tar lite tid innan det kommer igång ordentligt.

Köp mig? Någon? Jag är ganska billig..

Den där frippan som jag har sett fram emot, kollat bilder, diskuterat, gled just iväg i solnedgången.. Ensam.. Hejdå frippan!! *vinkar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback