Dr Mengele

Ja, han hette kanske inte exakt så.. Men bra nära. Tysk och söt var han också!
Han petade och klämde och försökte lyssna hjärta och sånt där.. Skrattade åt mig när jag opponerade mig lite och sa åt mig att "hosta hårdare!". Jag gjorde ju mitt bästa..
Nåväl, han höll inte helt med om att jag hade lunginflammation, men eftersom jag hade nån mängd av nåt i blodet de snodde av mig så fick jag kåvepenin. Sen skulle jag höra av mig om jag inte mådde bättre efter en månad.

Sötaste exet kom och mötte vid apotek, och följde med och bar saker. Sen tog han ut Tjockebullen på en promenad!
Jag kikade när de gick och hon var inte helt med på att gå ensam med honom, men de verkar ha kommit bra överens, jag lassade på honom lite kex.
Det var helt underbart att kunna somna till en stund där, och när jag fick hem min hund så sov hon gott! Känner mig så elak som inte kan aktivera henne just nu, men det blir väl bättre snart.

Nu ska vi bädda ner oss och sova lite till.. Medans pillerna jagar bort bacillerna! Go piller, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback