Blö och skit och gnäll..

Det var skönt att träffa mina sötnosar på rehab igen. Tyvärr så dunkade jag i backen från mitt hög-på-kaffe-och-volbeat.
Alla hade en skitdag, och efter långt uppehåll för alla så var det ingen som hade höga förväntningar. Vi fick en enkel uppgift som inte hade ett skit med känslor att göra (för min del), men det drar ju iallafall igång allt.
Jag somnade när jag kom hem, det sög musten ur mig helt enkelt. Sov en hel natts sömn..
Och nu är jag bara sur..
Tjej ylar som en galning, det ligger en tvestjärtsstjärt i badrummet (tack till den som åt upp resten av den btw..), Tjockbull är uttråkad och dum i hela jävla huvudet. Felix skulle ha mat, hans höghet påminde mig om att skålen var tom när jag vaknade..
Just nu skänker jag bort dem allihopa till självkostnadspris! Kom och hämta bara!!
Vill du ha en kåt, en fet, eller en defekt katt så är det här du ska kolla!! Hundfan kan du få på köpet...

Jag orkar inte.. Allt ser ut som skit och jag orkar inte.

Ska det vara så här? Ska man bli så trött så man sover bort en hel jävla dag för att man spenderat typ tre timmar med att känna saker?
Inte förstod dem min uppochner känsla jag pratade om heller... Att inte saker är svartvita vet jag. Jag ... äh.. orkar inte.
Vi har en ny ledare också. Jag gillar inte henne.
Kanske ger det sig med tiden, vem vet. Hon hade ju en liten skylt som talade om att hon var utbildad undersköterska iallafall. Kulturkrock.. Vad fan vet du om saker? Ge du fan i att rota i mitt huvud..

Ahja.. Huvudet högt, gå genom elden... Bla bla fucking bla...
Annan sida, komma ut, bättre liv..

Kan man inte bara få döda nån? Jag vet att det skulle få mig att må bättre... Mord på recept? Undrar om jag ska ta upp det med nästa polack/stafett/at-läkare?
Kanske jag kan få nån roligare tablett.. Iallafall..

Mörker och död, slå och hata.. Och gnälla, framförallt gnälla..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jag tycker fan vi kör på den där.. jim jones-grejen istället.. eller.. jim jones á la ullis.. ha alla andra att ta livet av sig men gör inte det själv :P muhaha...



btw.. fan vad ian fiser illa av sin nya mat... det luktar HELVETE...

2008-10-01 @ 13:26:44
Postat av: Ladyn

just ja, är det kilopris på den feta röda? annars kan jag ta den ;D

2008-10-01 @ 13:28:22
Postat av: Anna

Hahaha.. Jaa.. Men jag vill få vara lite mer våldsam.



Och, den feta röda är gosig och delar ut kärlek idag, så jag tror jag behåller den. Men den kåta är fortfarande tillgänglig!

Postat av: Ladyn

haha ja men du får döda hälften på ditt vis, så utövar jag min manipulativa fascistmakt på dom andra och får dom att dricka såntdär :P



haha han ger alltid kärleeek.. och kåttjej är bara underbar med sina små pip <3

2008-10-01 @ 15:47:49
Postat av: Anna

"Ni som vill bli skjutna, slagna eller önskar annan våldsam död, var vänliga skriv er på Annas lista." :D



2008-10-01 @ 16:16:48
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback