Barnbaciller *mutter*

Jag är sjuuuuk!
Hjärnan håller på att sprängas, öronen susar, näsan är kloggad och jag har feber (tror jag).
Så blir det när man träffar "släkten"!

Utflykten med Morrmorr var tålamodsfrestande som alltid, men också ganska rolig.
Jag kom hem med en massa rengöringsmedel och andra bra-att-ha-grejer. Värmeljus och sånt..

Sen blev det hux flux en jävla massa bokhyllor i min lägenhet! Och eftersom min hall är trång nog som den är så bökade jag in dem i vardagsrummet igår. Insåg att allt måste flyttas om, eftersom det var spotlights i de nya och jag har ljusslinga på den tänkta väggen. Sagt och gjort började jag husera om, men jag insåg att klockan blev mycket, jag allt snuvigare och visste dessutom att söt-grannen behövde få sova.
Så varenda liten bok och film och annat löst har flyttats runt idag, medans jag snorat och suckat. En del återstår, men det står iallafall inte bokhyllor mitt i rummet och soffan är inte undanskjuten åt helvete längre. Tavia var naturligvis med och hjälpte till! En dag ska jag fan fota henne hela långa dagen, och visa hur hjälpsam hon egentligen är. Jo, jag tycker om henne, oroa sig inte Ladyn. Men hon är inte som de andra katterna! Hon är inte som nåt..

Nu ska jag sitta här.. Och sitta.. Och ynka mig.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

haha man kan inte annat än älska.. jag föll ju direkt jag såg kattan, visste ju direkt ^^

2008-09-09 @ 18:51:12
Postat av: Anna

Ja, hon försöker ofta fälla folk! :P

Postat av: hRaven

krya på dig!

2008-09-09 @ 19:12:58
URL: http://hraven.blogg.se/
Postat av: Anna

Taaack :(

2008-09-09 @ 20:24:20
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback