Arg lapp

Äntligen kom min arga lapp upp på arga lappen.. Fast det är inte jag som skrivit, jag bara skrattade, fotade och skickade.
Dessutom fick jag gola ner dem eftersom de helt plötslig censurerat saker!! Jag förstår också att det inte är helt PK att kalla folk för jävla mongoloid. Men det är fan inte helt PK att sno folks tvättmedel heller! Jävla mongoloider..

Masade mig till Ica idag.. Och köpte pizza på pizzerian där, det var ett misstag I tell you.. Dyrare, torrare, snålare och helt igenom obra. Men jag flåsade som ett lokomotiv och orkade inte gå till Simon. Simon skulle aldrig ge mig dålig pizza!
Hemskt var det, men nu har jag lite att äta hemma.. Och mjölk. Mjölk är viktigt!

Tjockbull är uttråkad. Jag orkar inte leka, eller promenera. Dessutom är jag sur och grinig. Men hon är dukig och gnager på sina tuggben när jag ber henne.. Och varm och gosig på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback