Äpple samma som chips?

Nej.. Nej.. Jag trodde väl det..
Jag åt förövrigt min mellanmålsbanan i receptionen på psyk! Och alltså, ni vet ju hur jag är med ätande på allmänplats, både eget och framför allt andras! Nu när jag tänker på det så var jag nog ganska äcklig! U..

Nåväl, linssoppan står på kokning..

Dagen blev annat än jag planerat minsann! Tydligen har jag ringt och avbokat min tid hos pratperson klockan elva igår förmiddag. Så jag var avbokad! Person fanns ingenstans, klart, hon hade ju fått en avbokning!
En dag ska jag nacka den där jävla receptionisten på avdelningen, de där nere är änglar allesammans!
Detta betyder att min burk håller på att sprängas, och att jag inte får nån ny tid förrens om två fucking veckor.
Jag tycker de kan gå och dö allihopa.. Nackas, hängas upp och piskas, stekas långsamt över öppen eld..
Jag ringde minsann ingenstans igår förmiddag, jag kramade min kudde och min hund, det är vad jag gjorde.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jävla idioter dom äär.. jag blir sur!! dom där nere hjälper ju alltid, och är så söta.. men nejnej.. fyfan säger jag.



2008-09-02 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback