Ämen va faan..

Nu börjar jag bli förbannad. Kan bacilljävlarna bara ta och avlägsna sig?! You have overstayed your welcome...
Eller vareheter.

Jag har orkat mig på att bädda rent i sängen! Inte en dag försent.. Bara det kommer få mig att må bättre imorgon! Ska bara skura av mig sjuklukten också, den är förjävlig. Glad att jag är singel dagar som dessa, om inte annat skulle jag väl bli det ruskigt fort..

Tavian har varit med och hjälpt till! Såklart..
När jag bäddade sängen sträckte hon sig helt enkelt upp med jumbotassarna och högg tag i mitt linne, drog sig upp och undrade varför jag inte klaaaappaaaade! Jag existerar ju enbart för att stryka hennes päls! Det är ju mitt jobb!
När jag ställde in en stol för att klättra upp och peta med gardinerna, så gick hon raskt upp och la sig! "Tackar, vad trevligt, jag ligger gärna här en stund!"....
Och när man knuffar ner henne så får man sig en utskällning...
Just nu vet jag inte var hon är, men jag satsar pengar på att när jag ställer mig upp är hon på nolltid framför min fot och försöker fälla mig! Har en teori om att mängden tår ökar hastigheten, för visst fan var Sleipner jävligt snabb?? Han hade ju hovar, för han var en häst. Det skulle se lustigt ut med tassar på honom, eller hovar på en katt.. Men principen?

Jag kollar på en av femmans fenomenala höstsatsningar.. Um.. Big brother, kom tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Ladyn

haha jag fick dokumenteerat :D söta lilla tavian.. <3 jag har gjort bra. ordnat roande åt tant anna :D



mihi, haha, jo slepiner var snabb.. eller är? :D



får jag gissa på att någon såg "musikmaskinen" mer än jag? ja? :D

2008-09-14 @ 13:32:39
Postat av: Anna

Haha.. Jag är road. Kan du ta bort den nu? :D



Ehrm... Kanske jag gjorde.

Postat av: Ladyn

nääää aldrig ta boooort <33

2008-09-15 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback