Tisdagen..

Ja, det där lilla projektet jag hade igår gick väl sådär.. Det fungerade utmärkt tills vi kom till att sova.
Och jag var trött. Bara inte avslappnad. Inte ens en varm bulle och en kurrande åttafoting hjälpte.
Stressen släppte när jag accepterade att jag inte orkar med rehab idag, så jag tog sovmorgon. Vaknade som en väldigt taggig nyponros..
Men nu är jag inne på andra koppen kaffe, så det börjar ge sig.
Självklart ska luftfuktigheten vara 100% när jag vill se ut som folk i huvudet!! Tar minsann inte kort och ser ut som en dränkt katt... Hoodies it is.. Plenty of.

Tror det börjar flyttas in i den tomma lägenheten i trappen nu! Det ska bli spännande.. Hoppas de är folk.. Beter sig som folk alltså.. Och att de inte är hundrädda, för då har de valt fel trapp. Här bor det hundar på alla våningarna.

Lite musik på det här, och lite spackel.. Så ska vi se om det går att styra upp nåt.
Mys att bli bjuden på mat iallafall! Och umgås lite.. Kanske får man träffa schäferpojken till och med!
Tjockbull gillar alla schäfrar nu.. Haha.. Men hon ska få vara hemma och sova och vakta huset.

Har ett bone to pick med fkass såg jag.. De verkar ha haft problem med vilken summa de ska dra av mig varje månad, fel blev det iallafall, men jag orkar inte just nu. Har ju en månad på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback