Tisdag..

Massa viktigt prat på rehab idag... Även i rökpauserna.
Stora framsteg, jag ser dem till och med själv!
Och massa gnäll som min sötaste rehabvän snällt lyssnade på.
Nästa gång är det återkoppling och genomgång och lite pepp. Slog mig just att jag måste gå då.. Ska vaska fram en hundring..

Sen somnade jag som vanligt! Glad och nöjd efter väl utfört arbete...
Nu har jag just petat i mig mat, som jag inte ens var sugen på, men mat är bra och viktigt.

Jag längtar efter att pynta! Vill klippa ut fladdermöss i filt och ha små pumpor överallt!
Och jag har en vän som är expert på sånt!
Men.. Jag har inte ekonomi för det.. Sorgligt.
Kanske inte samma sak om man börjar klippa fladdermöss ur gamla lakan..
Dessutom har jag shoppingförbud...

Som en liten trevlig överaskning fick jag godis i brevlådan!
Jag är med på en sida där man gör lite fjantiga undersökningar och klickar på lite sidor och vips så får man godis! Haha..
Gratisgodis
Följ gärna länken!

Nåväl, soffläge en stund här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback