Stammis..

Jag älskar att vara stammis!
Som i "men du, kom tillbaka med pengar en annan gång".
Söta lilla JuniorBananmannen förstår att man kan behöva lite cola och choklad på en fredagskväll.

Kollar lite på Idol och njuter av mina mer eller mindre betalda varor.
Har sovit en massa idag, la mig en stund efter att ha ringt det ärende som skulle ringas idag, och antagligen var det ett bra beslut.
Fick lov att krångla lite med nån slags "handläggare" på polisen angående att ta leg hos dem. Det verkar enklast och billigast. Förutom att man ska ha "Förälder, myndigt syskon eller man/sambo" med sig.. Eh.. Um.. Ursäkta mig?
Är det mitt fel att jag är singel och inte har några syskon? Vad det gäller mina föräldrar så behöver vi inte diskutera det.
Har iallafall ett löfte från nån att min Morrmorr kan få följa med och identifiera mig.

Äh, jag tycker fan hela idol är lite bögigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback