Säng...

Nej, jag stannar i sängen idag med, känner jag.
Så förbannat trött att jag knappt orkar focusera blicken, känns inte helt normalt.
Orkar inget, vill inget. Min kvartiga lägenhet kan vara där ute, jag stannar här inne.
Och lyssnar på Timmy T.
Det är vad jag gör.

Inte nog med att farbror depression hälsar på, mitt självförtroende har flytt.
Seriöst.
När min stalker inte ens är ute efter mig, när den enda som lyckas adda mig på datingsiten som jag reggade mig på, i min besvikelse när inte ens min stalker ville ha mig, är den blinda och harmynta killen och inte ens denne vill ragga på mig!
Den söta fårfarmaren som jag raggade på verkar inte vara klipsk nog att förstå vad det står på min presentation angående att jag inte får skicka fler gratismeddelanden och hänvisar till min msn, men eftersom han då har nåt slags handikapp att hitta msn-adresser som till och med den blinda lyckades överstiga så känner jag att det fan kan kvitta.
En korkad karl vill jag inte ha. Även om han har får..

Jag måste vara otroligt, riktigt fucking otroligt, avskyvärd på alla vis som man kan tänka sig.
Personligen gillar jag ju mitt utseende, oftast iallafall, tycker att jag är en ganska smart cookie med en trevlig personlighet, men det är ju jävligt uppenbart att ingen annan tycker det!!
Men då får det väl vara så då för i helvete..

Kommentarer
Postat av: Ladyn

jag SKULLE säga att "JAG tycker ju om dig" men jag vet hur mycket sånt brukar hjälpa :/



det kommer nog dyka upp nån som fattar hur bra du är ska du se. en som INTE är blind och ful :D

2008-10-02 @ 17:05:31
Postat av: Anna

Haha.. Näää..

Och neeej, de kan hålla sig borta! stjärnasurochgnälligstjärna

Postat av: Ladyn

you made pink!!! wootie!!

2008-10-03 @ 03:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback