Reder mig själv minsann!

Haha, jag sågade ut en bit ur bakstycket på bokhyllan, så att kontakten bakom blir tillgänglig. Och har man ingen såg, eller karl med såg, tillgänglig så gör man det med en brödkniv.
Och orkar man inte mäta så blir det som det blir!
Nåväl, bokhyllan står fint, och belysningen fungerar.

Jag har sovit som en död inatt.. Trots att jag sov en sväng efter rehab. Otroligt..
Men det behövs väl, helt enkelt.
Här och nu, känna efter och framförallt ärlighet.
Ledord.

Satte upp mina speglar som jag fått av Korpen också, efter ommöbleringen så satt de ju lite galet.
Tanken var att jag skulle sätta upp en ljusslinga som legat till ingen nytta i några år, men tydligen har den självdött i sin ensamhet i skåpet.
Undrar om jag ska tvinga pappsen att köra saker till återbruket? Slänga slänga slänga..
Vilket påminner mig om att jag ska rensa garderoben.. Ah.. Ja.. Bara att hugga i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback