Ny dag..

Jag vaknade faktiskt tidigt idag! Före klockan som skulle ringa tio..
Och det känns bättre. Knock on wood, lixom.

Det går inte att göra nåt när kroppen fysiskt säger ifrån, när den domnar bort. Jävligt otäckt faktiskt.

Idag tänker jag försöka att inte tänka på dåliga saker, det hjälper ju inte att tänka på dem. Hjärnan orkar inte tänka alls meddelar den.

I helgen hoppas jag på att Fröken Korp med medhörande Pojk kommer och hämtar hyllor. Helt plötsligt känns det lite vemodigt att de ska flytta bort, hyllorna. Eller hyllan. Vi ska prata om saken, se vad vi tycker. Och göra upp om ekonomin, men det tänker jag inte heller tänka på, allt som börjar på "eko" är fan förbjudet just nu!
Hoppas att de vill umgås lite också. Jag har ju skjutit på att träffa den hennes Pojk länge nu.. Vill ju gärna visa upp min bästa sida när det kommer besök, det vill man ju alltid! Inte "heeeej, det här är min kvart, försök sitta nånstans där det inte är kattkräk.. ".
Så illa är det iofs inte, katten kräks mest i fönsterkarmen och där sitter man väl inte..
Det jag försöker komma fram till i min utläggning om kattkräk är att jag är säker på att han är en trevlig prick, vet att Korpen inte skulle hålla ihop sig med en mupp.
Saknar min Korp... Gör jag..

Mmmmhm..
Just ja, jag har "feedat" de flesta av mina bloggar nu! Haha.. Älska teknik!
Allt ba kommer hem till mig utan att jag behöver lyfta ett finger, så jävla fint.
Jag kanske är några år efter, man kanske har kunnat göra det här förr, men jag kom på det nu och tycker det är praktiskt!

Ska hälla i mig mitt kaffe och sitta här lite tror jag.. Sen ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: hRaven

kommer på lördag och visar upp Pojk och han få se din kvart ;)

om han nu överlever bullens pussande i hallen

Postat av: Anna

Haha! Yey!! Ska rensa så han kan sitta i fönsterkarmen! :P

Mja, fast känner jag min bulle rätt så är det DIG hon vill ha. :)

2008-10-31 @ 13:07:29
URL: http://lightmyfire.blogg.se/
Postat av: hRaven

du glömmer bort att hon är lite svag för pojkar med långt hår och skäggväxt? ;)

2008-10-31 @ 15:24:45
URL: http://hraven.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah.. Skägg.. Ja.. DET förändrar saken! :D

2008-10-31 @ 15:30:55
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback