Mindre redd idag..

Ekonomi.. Idag igen.. Man får ta det i mindre doser så jag inte överdoserar och kastas in i ett ångestanfall utan slut.
Samtalet med CSN gick dock över förväntan. Vi ska lägga ihop mina lån, det kommer att bli bättre på det viset. Dock var hon lite kinkig när jag tyckte att jag inte hade en möjlighet att betala mina kravbrev, men vi kom fram till en bra lösning på det också. I och med att vi ska lägga ihop lånen så kan det ena få gå till kronolle eftersom det efter årsskiftet inte kommer existera längre! Tack och lov för en handläggare med hjärna.. Tack tack..

Så.. Ja.. Så ser det ut..
Har fortfarande inte råd med behandling eller mat eller annat tok, men sånt är livet!
Nu börjar jag närma mig det där läget strax innan räkningarna går iväg och jag känner att det kanske kan vara värt det att nalla lite på vissa.. Ta extrakostnaderna när de kommer..
Bara för att överleva.
När jag för en miljard år sen köpte (och lyssnade på) en Whamskiva så förstod jag inte riktigt vad "living hand to mouth" betydde. Det gör jag nu. Tack George Michael.
Och tack till den andra killen också..

Sovit dåligt och kräkts inatt.. Det gör ju livet så mycket mer spännande!

Läste ut Den älste också.. Det tråkiga med bra böcker är att de tar slut, och att det kommer ta åratal innan den nya kommer ut i pocket... För jag har de andra två i pocket, då måste alla vara i pocket.

U... Nej... Blä är det nu.
Tack för Volbeat, de gör allt lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback