Luften gick ur...

Ja, luften gick ur mig igår..
Inte så konstigt med all stress inför allt, och sen blev allt gjort. Barnen har sitt, jag behöver bara komma på ett sätt att överleva själv. Önskar att jag kunde köpa torrfoder åt mig själv, ta ett par skopor om dagen och vara nöjd med det.

Gick till JuniorBananen och köpte en chokladkaka, när det inte finns pengar så känns det inte som om det spelar nån större jävla roll med en fucking kaka.. Hoppades på att få sova, men det gick inte. Boken blev nästan utläst, piller rann ner, maniskt hårborttagande och kramande av djuren, men inget hjälpte. Bullen blev faktiskt så sur på mitt hårborttagande att hon gick ner till sin säng igen..
Sen sov jag såklart i hundra år, hoppades ju på att det skulle kännas bättre idag, men det gör det faktiskt inte.

Luften har gått ur.
Den kommer väl igen, men just nu är den borta.

Idag har jag köpt tidning åt Morrmorr, handlat åt Morrmorr, fått en slant av Morrmorr för att jag ska överleva, och på den vägen är det.
Jag har huvudvärk, jag är ledsen, massa ledsen. Finns inga tårar att gråta, fast jag vet att det skulle hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback