Ljusare..

Jag vägrar verkligen gräva ner mig i det där träsket..
Vi var upp till Morrmorr med tidningen jag lovat att gå och köpa åt henne.. Och det är underbart att få fåna sig lite och sparka löv! För Tjockbullens skull såklart... Hon har börjat förstå vitsen med det nu, första gången jag skickade en lövhög i ansiktet på henne blev hon mest chockad och sur. Haha..

På tal om henne så är det bästa som finns att ha en snusande bulle bakom ryggen om nätterna.. Och några spinnande/snarkande katter utplacerade runt oss.
De har varit lite extra på den sista tiden, de tycker väl att jag behöver lite kattkärlek. Och det har de nog rätt i!

Nu ska jag peta i mig mat som jag återigen inte är ett dugg sugen på..

Har snackat bort en liten stund med sötaste grannen också, och så fick hon en godispåse som jag fick häromdagen men som jag inte äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback