Lever..

Vill bara meddela att jag faktiskt lever.
Dygnet är lite upp och ner dock. Och egentligen njuter jag av det.
Klockan är tio i fyra och jag kom hem för en liten stund sen från fix med en katt som inte tycker om mig.
På natten, btw..
Idag är det rehab, och jag har massa timmar på mig!
Nackdelen är att det blir fel med ätandet, blir svårt att handla dessutom.. Så jag vaknade och mådde illa, plus huvudvärk. Kanske dags att peta i en massa kaffe helt enkelt!

Kvartigheten minskar.. I lägenheten. Lite.
Haha, sötaste grannen ringde igår och frågade om hon inte kunde få tillbaka sitt badkar!
För de som känner mig vet att det står ett badkar i hallen sen en liten stund tillbaka.. Sådära, då slipper man rensa förrådet då! Den som väntar på nåt gott!

Det är kyligt och tyst ute.. Bara några få bilar i rörelse... Härligt..

Nåväl, jag kom hem och slog på LarsGöran och kollade mailen. Har en ny klämmig funktion som gör att jag får mail varje gång jag får en kommentar i bloggen! Och jag hade fått en kommentar, på ett inlägg några dagar tillbaka.
Äh, fan.. Jag blir tårögd bara jag försöker formulera nåt om det.. Seriöst. Jag är inte så jävla hård och kall jämt..
Sötaste lilla bästaste kattungskorpen.. 30 års present.. Helkväll.. Musik.. Och tröja!
Om jag inte tyckte att det var förbannat fult med de där ihopbyggda hjärtan-treorna så skulle du få ett gäng, men jag tycker det är furt..

Jaha.. Kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback