Jobbar..

Ja, jag jobbar med mig själv.. I guess.
Vi pratade om det på rehab igår. Det var för övrigt ett ganska märkligt tillfälle.. Finns ju bättre och sämre dagar för oss alla, och vårat mående visar sig på olika sätt. Jag försöker att mota bort ångesten, för den har inget där att göra angående just det. Ska inte ta åt mig..
Sen sov jag.. Igen.. Och det är fan helt okej att göra det. Ingen som inte gjort samma arbete som jag gjort i över ett år nu kan föreställa sig hur utmattande det är.. Helt enkelt. 24 timmar om dygnet dessutom.
När jag vaknade till liv så fanns det ju dock lite att göra. Kattan måste matas. Tänkte på att det numera finns en lag som säger att en katt måste ha tillsyn två gånger per dygn.. Um.. Men.. Kattfan hatar ju mig mer än allt, är det verkligen bättre att jag går dit oftare så hon måste gå och gömma sig? Liksom?
Hur som, jag och Tjockbull spankulerade iväg mot vårat lagbryteri.. På vägen träffade vi en riktig pitbull! Eller "pitbull och rednose"... Ehrm.. För er icke hundmänniskor kan jag förklara att den termen är som att säga "min katt är bondkatt och brun".
Nåväl, Herr Rednose var otroligt vacker, och trevlig.. Rynkgrisar rular.

Kattet blev matat och vi knatade hem igen, var lite social med diverse som försökt få tag i mig medans jag sov, och somnade om igen..
Underbart är det!
Vaknade sju imorse, av mig själv, och på den vägen är det.. Badrummet, som nån har bajsat i, är rengjort. Jag dricker kaffe och har ätit frukost!
Mest vill jag äta mina ostbågar och dricka min cola som jag köpte, men jag har inte hunnit! Sjukt.. Och det är inte roligt att äta det nuuu.. Man får vänta.

Noterar att katterna även jobbat på att dra ner mina fucking gardiner från stängerna i sovrummet.. Tack.. Och varför??
Kvartigheten gick genast upp några grader igen! Kvartighetsindex. Höhö..
 
Mår lite illa idag.. Vet inte om det kommer utav lukterna, eller om det bara blir värre av dem.. Jag är ganska luktkänslig i allmänhet. Känner att jag borde städa och skura med nåt slags väldoftande frätmedel som gör att allt luktar syntetisk blomsteräng istället. Jaa.. Och tvätta!
Men jag mår ju illa..


Kommentarer
Postat av: Ladyn

tavia möblerar ju!! hon vill ha nya gardins!!

sitter i trean på golvet och är fet.. trött som fan och deprimerad över att jag blev raggad på idag på kör.. uu.. och den är galen!!! galen massor!! men söt på håll..



saknar dig. saknar mys. på freitag kommer pengar, då kommer jag och myser. i will take your oskuld med mig hem damnit. pössssss

2008-10-08 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback