Jag igen..

Det visar sig att jag tydligen har fyra katter, inte tre.
Sötgrannen har skickat hem en skugga hit flera gånger.
Det förklarar en hel del saker, saker som jag inte sagt till någon.
Så välkommen så, hos mig. Men stanna här nu, grannen vill inte ha besök.

Efter prommisen så blev vi inbjudna på te hos Sötgrannen!
Tjockbullen ägnade sig åt att jaga hennes kattpojke, leta kattleksaker och att knuffa runt på (och prata chimpansspråk med) hennes rullator.
Jag drack gott te och pratade lite skit. Alltid trevligt.

Innan dess fick jag prata bort en stund med Fröken Korp.
Det blir tacos imorgon med en svåråtkomlig skräckis på dvd, och gott sällskap såklart. Skulle det vara så att jag känner att hennes Pojk inte är nåt att prata med, så vet jag en liten dam som kommer bli glad över att få hem en skäggig karl.
Bullen kommer få överslag, jag hoppas de båda förstår det. Både hennes älskade Tant Korp och en skäggig karl.
Bullar som har överslag får också knäck i lurarna, myror i byxorna och konstantvev i båda ändar. Be aware!

Lite känslor kom upp.. Ska ta och leta fram en bra bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback