Imorgon..

Jag är redan i morgondagen och stressar..
Idag har vi promenerat och myst..
Men imorgon, imorgon, då jävlar.. Först är det rehab (som jag hellre skulle hoppa över pga resten av dagen men inte vill hoppa över eftersom vi ska ha genomgång plus lite feedback som jag själv bett om, och därför är det lämpligt att gå, men jag vill helst inte och jag vet inte hur i helvete jag ska orka upp till sju... ), sen är det Pappsen och Styvmodern som ska köra mig till Polisen, ta kort (hatarhatarhatar), förhoppningsvis ta med mig därifrån igen och åka och köpa hundmat och påsar (som kommer kosta en miljard) sen vidare till IKEA för utfodring.

Okej.. Nu när jag ser det här framför mig så förstår jag ju att inget gott kan komma av kombinationen (pengaångest + fotoångest + familjeångest + tidsångest) = MEGAÅNGEST.

Ahwell.. Ut med hund, in i dusch, vidare mot säng, sova som en prinsessa, vakna som en nyponros och kvittra som en koltrast.
Ja, så tycker jag vi gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback