Helg..

Nu är det fan helg!
Sitter här och kämpar med att hålla ögonen öppna.. Rehab blev gjort idag, ganska soft, jag jobbade på att sitta i ett hörn och vara trött. Det är inte så lätt som det låter faktiskt.
Fick med mig färskt bröd hem också, det är lyx.
Det blev mest prat idag.. För oss båda.. Allt är relativt, det inser jag verkligen efter dagens prat!
Kollegan jag haft idag växte verkligen i mina ögon, tror hon växte i sina egna också. Hur som, det känns bra. Vi har ny kombination av ledare också, har inte varit så förtjust i den kvinnliga ledaren tidigare, men idag kändes det bättre.
Det var skönt att bolla lite tankar om relationer som ju är veckans tema för mig. Jag känner att det blir svårt att sätta gränser om man ska följa "reglerna", antar att det finns ett sätt som är lite utanför min begreppsförmåga. Just nu.

När jag kom hem idag så trodde jag att Sötgrannen stulit min Tjockbulle!! Ingen Bulle kom och mötte mig när jag öppnade dörren, bara en stor kisse.. Ingen Bulle dök upp när jag tog av mig skorna... Sötgrannen har ju nyckel och har lovat att plocka in henne om det skulle vara nåt, så jag tänkte att nåt hänt, att Bullen fört liv och haft sig.. Menne, sen dök det upp en nyvaken liten hund från sovrummet! Haha.. Vakthund.. Haha.. Mördarhund..

Jag fick en tennisboll inatt! Eller, jag drömde att jag fick en tennisboll... Vi har inga tennisbollar.
Och ja, point taken.

Nej, snart ramlar vi i säng, jag och min pälsade familj.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha söta tröttmössan. Dom är för gulliga när dom gör sånt. Kommer gäspandes och sträckandes på sej med ett litet halvhjärtat försök till vift på svansen. Sötaste hundarna :D



Vad du är duktig förresten som tar dej till rehab och allt som ska fixas. Jag orkar knappt ta mej utanför dörren utan hjälp som det är nu.. Men du är duktig :D

2008-10-17 @ 21:32:02
Postat av: Anna

Haha, jag vet! Men sååå lång tid brukar det ju inte ta för henne att vakna. :) Inte bara jag som är trött kanske..



Tack gumman! Ja, jag kämpar.. Efter lunginflammation och allt så har jag ju inte varit där på ett tag, så det tar emot. Men jag gör det för min egen skull! Tänker så. Du ska se att det kommer bättre dagar för dig också, kram. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback