Duktig!

Rehab igår, som gick bra.. Mina vänner där verkar må lite bättre de också, och det känns bra! Hade dessutom en prattid inbokad, gillar inte att ha två saker att göra, men jag gick dit och det känns bra. Vi planerade lite om vad vi ska prata om framöver, och jag fick ett papper. Jag brukar få papper lite då och då, vissa är lättare att ta till sig än andra..
Denna gången handlade det om relationer, och jag tycker pappret är bra. Problemet är att alla andra människor inte har nåt papper! Och inte heller följer "reglerna"!
Så jag har lite frågor på det, och det ska jag ta upp nästa gång.

Idag vaknade jag trött och irriterad, men fick en spark i baken och städade hela jävla lägenheten! Känner mig väldigt väldigt nöjd med mig själv.
Nu känner jag att jag landar.. Det vill säga att ögonen snart ramlar ihop av sig själva..
Kanske blev det lite för sent för dejten som skulle bli, med bussar och allt sånt. Men i sånna fall finns det fler dagar!
Eller så får jag sovsällskap! Oroa er inte, jag är en fin flicka, med moral och papper att läsa och hela paketet!

Uh, sånt här blir jag ju nervös av...
Min kloka kusin sa en gång för många många år sen att man skulle göra en sak man är rädd för varje dag, för att utvecklas som människa. Och det är ju utveckling jag jobbar på.. Så.. Here I go..

Och med glada tillrop från goda vänner så ska jag ta mod till mig!

Men hörrni, om nån känner för att komma och hälsa på och umgås så är det städat nu! Acceptabelt iallafall.. Vet inte hur länge det håller i sig, så först till kvarn!
Hinner snart stöka till igen, har ju projekt som ska tas i tu med.

Känns bra nu! Nya bloggen på g, nya tag, och lite mod att möta framtiden med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback