Bra val..

Att hoppa rehab..
Nyss hemkommen och slut. Slut.

Jag var mer än en aning nipprig när jag försökte få till sminket innan allt drog igång. Men tillslut satt det där. Förstår inte hur jag kan ha så många läppglans/stift och inget som passar!!!
Nippret smittade av sig på Bullen och jag fick lov att dra ner på tempot för att hon skulle vara lugn när jag åkte.
Pappsen gjorde en favorit i repris, det vill säga att han inte alls ringde när han åkte, utan när han redan var i stan.
Vi for till Polisen och väntade i en evighet tills en vi fick komma in och jag fick ställa mig på de gula fotsulorna på mattan och titta rakt in i linsen vilket antagligen gör att jag kommer att se skelögd ut! Haha.. Men jag var snygg iallafall!!
Pappsen hade glömt glasögonen med som tur är så har han ju inte så många barn att välja på, när han ska identifiera dem.. Den.. Det..

Sen for vi till IKEA och fick lunch. Jag fick dessutom checkar till mer mat, så om nån vill bli bjuden en dag så är det bara att hojta! IKEA har god mat..

In en vända på Willys för att lasta upp mat och sand till kattarna, vidare in på Djurmagazinet för att lasta på hundmat och påsar. Skönt var att just hennes sort inte har höjts, tack och lov för det lilla!
Nu har barnen allt de behöver, så jag kan pusta ut.. Lite..

Bullen var så klart mer vild än tam när vi dök upp, och hon blev hemskt upprörd över att inte få åka bilen.
Hon har en tuff dag idag min lilla fröken, tidigare när var ute så stal de alla hennes löv! Hon stod med svansen mellan benen och blickade ut över sin gård och dess brist på löv i säkert fem minuter.. Jag försökte vara pedagogisk och förklara att löven går till andra små vovvar som inte har några egna löv att leka i. Jag tror inte hon gick på det.
Men det har hon redan glömt, livet är gott igen.

Träffade exet också!
Haha.. Token.. Gick för att möta Pappsen och ser att en karl står som en jävla fågelskrämma med armarna ut i luften, och det fortsatte han med. Tänkte att det antagligen var Samhall som var igång, men icke, bara mitt söta lilla ex som ville kramas.
Massor med kramar fick jag, så mycket kramar att Styvmodern frågade vem det var jag stod och "pussades" med! Och det förekom då inga pussar alls! Hon undrade om jag "träffat nån ny"...
Ja, ni vet... Efter Psycot... För sju år sen... Ja.. Jag har nog både träffat och avverkat ett par stycken! Men det behöver ju inte hon veta.

Nu, mina kära, tänker jag lägga mig platt som en... boll.. på soffan och inte röra en jävla muskel.
Förutom när jag äter upp min biskvi som ligger i väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback