Yeyday!

Vi vaknade vid elva idag! Och skickar de allra tacksammaste tankar till Korpen som inte gjorde som jag sa och ringde när hon hade vaknat till liv, vilket visade sig vara före solen idag.
Bullen har återgått till sängen och jag dricker kaffe. Sen ska kvarten få sig en avputsning och jag ska få mig en avskrubbning.

Höll på att nästan gå emot mitt shoppingförbud igår. Jag insåg i slaskvädret att mina skor läcker! Känns inte helt okej inför den väntande vintern..
Och Ellos hade skor... Men.. Men.. Man fick inte!
Jag ska nog klara mig november ut.. Om inte annat så har jag mina hikingkängor att ta på mig. Inget man går på krogen i kanske, men de läcker inte! Däremot är de inte isvänliga.. Men men.. Hellre is under sulorna än isvatten i skorna, säger jag.

Um.. Jaa..
Höll på att få besök på stört när jag bad om kramar igårkväll! Det var ju inte tanken.. Söta lilla pojke..

Hahahaa.. Såg just filmreklam med Marky Mark! Lovade Korpen att när jag får tag i en kassettspelare så ska jag spela hans två första skivor för henne! Haha.. Hon ville inte det. Jag förstår inte varför!?
Jag vet att han säkert jobbar hårt på att tvätta bort den stämpeln och gnugga dit skådespelarstämpeln, men för mig är han alltid Marky Mark. Undrar hur de där skivorna låter idag.. Haha.. Jag lyssnade ju på dem, och jag kan säkert texterna, men det var ju aldrig min bag riktigt..
Och hur såg The Funky Bunch ut? Haha.. Alla dessa frågor..

Nehepp, det här duger inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback