Välkomnar ångesten..

Jag vet ju hur det här funkar.
Jag blev sjukt bortskämd, som vanligt, av Korping. Hon gjorde våfflor och jag petade i saker runt om. Pojken var upptagen av Lillkatt som satt i hans knä. Hon sitter inte i mitt knä ens! Hon sitter inte i knän! Hon sitter på axlar.. På sin höjd.

Sjukt bortskämd och nöjd..

Sen hörde jag en låt som jag inte hört på år och dar, hade totalt glömt bort den. Att den fanns alltså, texten sitter där den ska. Var ju tvungen att leta på den..
Vet att den var viktig då, och jag kan kliva tillbaka genom tid och rum och minnas.
Det gör jag nu, och gråter en lite skvätt.
Och den är lika bra och tillämpningsbar idag..

And if I should ever go away
Well then close your eyes and try
To feel the way we do today
And then if you can remember

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for



Kommentarer
Postat av: caroline-wilhelmina

hej :)



vad tycker du om folk som låtsas vara någon annan på msn? läs vidare i min blogg och berätta din åsikt.





kram caroline wilhelmina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback