Våfflor?

Igår var jag som sagt gnällig och off.. Kände att jag faktist inte visste hur tolerant jag skulle vara om det var en person här som petade på mig och mina saker.. Men den bestämde sig för att komma ändå, att den ville vara hemma hos mig.
Vad hände då?
Jag blev på bättre humör.. På riktigt! Dels var den trevlig och snäll och klappade fint på mig, dels så slog det över i hjärnan i kombination med pojke som inte är van med mina djur, mina djur och konstiga sms på nattkvisten.

Nu kommer visst Korping och Pojk, hon ska göra våfflor fick jag klart för mig. Ja, tack säger jag.

Iallafall.
Fick sms inatt av Ladyn att hon blivit rånad på ett par skor! Hahahaha.. Nån snubbe har stulit hennes skor, och smygit iväg med dem under jackan. Så jävla roligt.
Tjockbullen fick ett glas mjölk serverat bredvid sin säng, och naturligvis blev hon glad och började dricka upp mjölken. Varpå jag, som var och kissade, hörde förskräckta tjut från sängen! "Drick inte min mjööölk!!!". Om man ställer ner den till Bullen så får man ju räkna med det, haha..

Blev massa fniss och konstigt prat också. Rak kommunikation från pojkens håll gör mig gott.. Att jag sen yrkar på att jag gillar bajssex är bara ett resultat av min konstiga humor. För att alla ska vara på det klara med det så upplyser jag härmed att det är ett skämt!

Mys var det.. Oggigheten försvann. Bara det är värt guld.
Träningsvärken får jag väl ta..

Puss på er, nu ska jag umgås med Korping och Pojk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback