Ursäkta mig..

Jag såg ett av alla dessa debattprogram igår, det på Svt. Flippade förbi och såg att Alex Schulman var där, och han brukar ju röra om lite grann. Jag tycker de är ganska underhållande, bröderna S.
Temat var dels om/hur/varför EU skulle ta till nån ny grundlag och sedan om/hur/varför vi skulle ha folkomröstning om det hela. Måttligt intressant. Därefter tog de upp "nätmobbing" och då kom ju lilla Alex med i bilden. Han mobbas.
Men vad jag inte förstår, är varför de tagit dit Täppas, Uni Drugge och Herr Ranelid? Jag vet ju vilka alla de här är, jag minns till och med tiden innan Täppas blev blind! Täppas har tydligen ett radioprogram där han emellanåt är elak, har jag inte hört nåt om tidigare, vet jag inte ett dugg om. Uni Drugge skriver böcker, så långt är jag med. Vad denna urtråkiga jävla kärring hade i debatten att göra, det förstod jag aldrig. Jag erkänner att jag inte läst hennes böcker, men hon väcker då inget intresse när man lyssnar på henne. Och Ranelid.. Här är en nöt.. Att knäcka! Jag vet vem han är men har ingen aning om vad han är "känd" för. Däremot insåg jag snabbt att om du slår upp "ordbajsare" i uppslagsverket så borde det finnas en bild av denne självgode herre bredvid. Han fullkomligt vomerade ut ord efter ord efter ord, väldigt få hörde ihop, och vad poängen var gick mig helt förbi. Här kan man tycka att jag är korkad, men det är jag ju inte. Jag brukar till och med mysa ordentligt när det slängs med ord, jag älskar ord.
Ranelid "klagade" dessutom över att folk driver med honom, att han under samma kväll/helg/vecka var med i inte mindre än fyra olika program där de drev med honom. Menne.. Om inte jag minns fel så har Herr Ranelid själv medverkat i nåt program jag sett och därmed också drivit med sig själv? Får man gnälla då? Kanske är det bara okej att drivas med om man har en fot med i spelet och kanske får en liten slant för sitt besvär? Vad vet jag..

Jag har handlat, pantat, köpt böcker, blivit någons hjärta och smsat med sötnötter.
Jag är duktig.

Kommentarer
Postat av: Mark

Nu såg jag inte debatten ifråga men Ranelid är...tamejfan världens största attentionwhore...en vuxen karl som när han väl syns i tv/hörs i radio inte gör annat än GNÄLLER om hur lite uppmärksamhet han får för sina böcker..att världen inte insett hans storhet o.s.v Allt han gör, är att försäkra sig om att bli ihågkommen just som en gnällande uppmärksamhet-hora...



..men det funkar till viss del, JAG har ju faktiskt funderat över att ta och läsa de ouppmärksarsammade mästerverken....alla sätt är bra utom då dåliga s.



Drougge...inte läst? Jösses...en dam i din ålder som inte? Hon kan skriva..men har på senare år gjort fler och fler helt misslyckade framträdanden som fått henne att framstå som bara...en blåst bimbo. Hon borde hålla sig till skrivandet...fast-även där tror jag hon snart spelat ut sin roll.Hon har liksom fläkt ut sitt "hårda" liv tillräckligt många ggr nu....alla har fattat att hon i princip varit sexmissbrukare, att hon knarkat och att alla män hon träffat typ dragit ner henne i fördärvet...



Oj..bidde långt det här...

Postat av: Anna

Mark! Såg att den gick i repris, det är ju svt så den går säkert igen. JAG borde se den igen, se om jag förstår mer då! :)

Och ja, herr ESTRADÖR är en attentionwhore av sällan skådat slag vill jag tillstå. Kolla hans hemsida bara.



Måste jag ha läst Drougge för att jag är 30? Nejtack, finns inget som lockar hos henne. Jag tycker och har alltid tyckt att hon är skabbig..

2008-11-14 @ 20:50:06
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback