Torsdag..

De konstiga drömmarna fortsätter.. Härom natten gjorde jag en "feel good"-låda till Niklas Wahlgren, av nån anledning. Han fick bland annat en krukväxt. Jag känner inte direkt att jag har nån speciell relation till Niklas, så jag vet inte heller varför han skulle ha en låda, eller varför han behövde en krukväxt och annat plotter.
Därefter var jag i tysklad och såg Tokio Hotell tillsammans med 2M-karl och träffade Tim och Sandra!
Spännande..

Inatt vet jag inte, minns inga drömmar än. Tog i och för sig ett piller och däckade med två sidor kvar av boken som jag verkligen inte orkade läsa just då. Haha..

Inga av de inbokade möten har blivit gjorda den här veckan. Kom inte ur sängen till tisdagsrehab, kom inte ur sängen till onsdagspratperson och avbokade dagens rehab för att jag inte kände för det. Lite irriterad över bristen på info från dem, angående omstrukturering vilket verkar luta åt att jag inte får gå kvar. Eller om nån får gå kvar? Eller om det blir nya rehabmoment? Eller, eller och åter eller?
Pratpersonen ringde, hon brukar ju göra det när jag avbokar, och berättade att de hade kallat henne till möte, och att det handlar om min "handlingsplan", det är ju ganska relevant lixom. Hon kommer såklart ge mig info, hon är bra. Insåg igår att jag faktist litar på henne. Man bör nog göra det, men jag litar inte på nåt. Förutom henne, nu då.

Igår var jag dock med Sötgrannen på Plus-kväll på Apoteket! De hade sömntema och det behöver vi ju båda.. Fick väl inga direkta nyheter. Boken de pratat om var ganska basic, skivorna dyra men frukten var god!
Sen blev det fika hos henne och lite babbel. Hennes lurviga katt tycker om mig.. Jag tycker om kattan med! Hon vill gärna att jag går runt och bär på henne, den lilla klumpen! Haha..

Idag har jag en traderavinst att hämta på Konsum. Så jag ska väl knata iväg dit bara jag fått i mig mitt kaffe.. Fick en check på 23 (tjugotre) kronor på Joker dessutom! Fint fint.. Räcker nästan till en halv BenJerr.

Dessutom är det bädd-torsdag! Ska bara kaffe först.. Alltid kaffe först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback