Torsdag..

Rehab blev avbokat.. Skyllde på pengar men det är ju inte hela sanningen, känns lite lagom motiverande att gå dit när det ska omstruktureras utav helvete och jag personligen har fått noll info.. Plus att jag låg kvar i sängen.. Plus att jag inte sovit så många timmar..

Fick sällskap igår. (yey). Skönt och avslappnat.. Vi såg på efterlyst och insider och han läste bok. Riktig bok. Tufft..
Sen var det tänkt att vi skulle kolla på film, men det blev inte riktigt så.. Haha..
Han gick iväg på sitt möte för en stund sen, ser att han glömt sin bok... Alltså.. Man ska inte prata med mig innan kaffe/cigg! Han sa nåt när han gick, jag höll med, men hörde egentligen inte ett dugg av det. Så.. Eh... ?

Jag borde ta tag i torsdagsstädningen, som jag hade tänkt flytta till fredagar, men eftersom mina andra aktiviteter verkar bli osäkra framöver så behåller jag nog min torsdagsstädning, jag gillar att ha den på torsdagen.
Och om man får tillbaka två meter karl inatt så ska han få slippa gnälla om "grus i röven". Hur det hamnar där, ja det vet jag inte... Personligen har jag inte det problemet, men så är ju min röv ganska liten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback