Terrorväckning, A.k.a Fredag..

Ja jävlar... Korping fick fnatt imorse, enligt vad hennes kära Pojke berättade för mig, och köpte saker högt och lågt. Vilket gjorde att de fick hyra en lastbil, vilket i sin tur gjorde att det var perfekt och enkelt att hämta bokhyllor hos Rockern.
Nu låg Rockern och sovade!!! Haha..
Efter diverse ringande, som jag ingnorerade totalt, och tillslut dörrplingande i kombination med ringande så fick hon liv i mig, knappt. Jag stolpade upp och klädde på mig, gav bort mina nycklar för att hon skulle kunna komma in på gården. Medans Korp och Pojk slet i min bokhylla, som inte var ett dugg urplockad, och flyttade soffan, som det bodde damm under, så rastade jag av Bullen som dessutom är kass i magen av nån anledning. Stackars Bulle..

Jag flaxade in igen, kaffe och nikotinlös, och fick åka med Pojke för att hämta paket på Konsum. Tydligen passade Lillkissen på att gosa sönder sin Korp samtidigt. Jag bad henne stanna hemma med Bullen för att hon inte skulle bli totalt chockskadad av vår väckning.

Nåväl, paket hemma. Tröja fantastisk! Lådor i hela huset, katterna glada! Kaffe och röjk till mig, gör mig mycket glad det med. Pallarna hann jag aldrig se, för de var inpackade i fler kartonger och de hade ju brått med lastbilen. Men det kanske jag hinner med sen.
Pengar fick jag också! Haha... Jag älskar när ekvationen "Rockern lånar pengar av Korp, får pengar tillbaka"!! Ja, nu tog vi ju lite på Elloskontot, men det ser jag ju inget av.. Förrens räkningen kommer.. Men det är skitsamma.

Idag är det bokdag nere på Ica så jag ska ta mig dit, när jag fått lite mer ordning på mig själv.. Och så måste jag köpa ett frimärke. Och mjölk.
Vann två traderingar igår! De har jag betalat.. Fint fint..

Tillslut hoppas jag att få se Korping med Pojk i helgen kanske, när jag är vaken, de är ostressade och ingen behöver bära saker.
Kanske får man se Ladyn också? Vid tillfälle?
Kanske får man sällskap av två meter karl. Jag tippar på söndag.

Kommentarer
Postat av: hRaven

fnatt??? det ska han få höra ler

Postat av: Anna

Hahaha.. Lilla stackars Pojken!!

2008-11-14 @ 21:22:53
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback