So much for dreaming..

Trodde ju i min enfald att det gick att styra dem... Angående få en liten hint om en redig karl. Vad drömmer jag då? Jo jag drömmer och Psycot!!! Och han var inte ens bättre i drömmen!!!
Nej, då föredrar jag Niklas Wahlgren, han är välkommen tillbaka anytime..

Kom upp lite tidigare idag iallafall, även om det gick sådär med att somna..
Planen är att jag ska ner i domkyrkan och se på när Ladyn sjunger. Kan väl vara fint och juligt och stämningsfullt tänker jag? Även om det inte är jultema..
Nu har jag lite ångest över att behöva åka ner själv.. Gillar inte att vara på saker själv. Och Ladyn är ju lixom upptagen med annat där.
Men innan dess har jag saker att göra, som jag inte alls vill. Men jag har precis påbörjad andra koppen kaffe. Vid slutet av den så borde jag vara folk, och på bättre humör. Det är dessutom lyxkaffe som nån lurade på mig.. Har köpt två egna paket eftersom det var massa rabatt på Joker.
Kan ju inte bli dåligt!

Well, listan har prio ett och prio två saker på sig, och nåt av det ska jag väl klara av. Dusch till exempel?

Morrmorren ringde och var glad över sina gardiner som jag satte upp och sin vita amaryllis. Hon ylade om att det var så svårt att hitta vita, men det är det inte. Haha.. Hon blev ju glad iallafall, jag gjorde som jag var ombedd, köp vit amaryllis, mission accomplished.


Kommentarer
Postat av: hRaven

Annars kan jag ju skicka över Eminem. Hade han huserandes i min dröm i natt... undrar vad eller vem han symboliserar?

God natt.Och sweat dreams. Hoppas det blir en lugn drömnatt.

Postat av: Ladyn

hahaha jag älskar dina drömmar.. dom har humor.. hahaha.. lilla älskade psychot :D ;D



nå.. mitt sjungande var då fan inte stämningsfullt och juligt! fyy! :D

2008-11-23 @ 23:43:57
Postat av: Anna

Eminem?? Men Korping.. Och ja tack! :)Han är raffig, allt är raffigare än Niklas och Psycot.



Och Ladyn: Joodå, mys vare!

2008-11-24 @ 14:17:23
URL: http://lightmyfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback