Slowsöndag..

Igår bröt jag shoppingförbudet by the way, och fett dessutom.
Korping ville ha lite stuff, och eftersom jag är skylldig henne pengar så tycker vi båda att det var en utmärkt lösning. Naturligvis insåg jag att jag behövde lite annat också.. Och eftersom Ellos inte har några vettiga bhar så fick det bli Luderutt också! För de har.. För oss som inte får plats i deras, så generöst tilltagna, DD-kupor. Tillåt mig att småle..

Ledaren som vi haft på rehab tyckte föresten att mitt shoppingberoende inte var ett problem eftersom jag har användning av dem! Haha, vilken fantastisk attityd! Bara jag läser böckerna, ser på filmerna och använder kläderna som jag köper så har jag alltså inget problem? Jag ska hänvisa till det när kravbreven dimper in sen.

Dagens lista är avbetad, jag har rensat bland gamla handdukar i skåpet och fyllt på sand till de små. I ren trots så tror jag att jag undviker att dammsuga upp kattsanden i badrummet, för sån är jag. Trotsig! Personligen har jag alltid sett det som ett lite rebelliskt drag... Men det kanske är sak samma? Lite?

Nu ska jag bara vänta på att pastavattnet behagar koka och sen ska det ätas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback