Paketdag! A.k.a Torsdag.

Nackdelen med att ha trevligt och göra saker är att jag inte kan varva ner sen.. Undrar om det är nåt som Tjockbull har smittat mig med? Svårt var det att somna inatt iallafall. Gav upp och tog fyra Atarax samt hämtade min hjärna. Nu är det ganska välplanerat, så jag satt mest och stirrade på det i en tjugo minuter, sen kändes allt mycket bättre!

Sen blev det ju segt i kolan när det var dags att sluta sova.. Jag hade fått paketaviseringar i telefonen som jag meddelade Korping om. Om jag inte minns fel så var det formulerat som: Paket! paket paket paket.
Den delen av hjärnan som bygger meningar hade helt enkelt inte vaknat ännu.. Korping ringde och var jobbig och pratade om pengar, vilket betydde att jag var tvungen att tänka, men jag tror vi kom fram till nåt bra. Litar på min Korp. Även om jag inte litar på min hjärnkapacitet..
Om Pojken (hennes) hinner ner till Nordtyskland, eller hur det nu var, innan klockan sju ikväll så kanske vi hämtar dem idag! Yey! Annars blir det imorgon och det är inte mindre yey för det.

Idag har vi iallafall plastat in växterna på balkongen, och i år knöt jag snöre om plasten. Jag vill ju inte att grannarna ska sluta prata med mig igen! Haha.. Gnällgrannar... Lite plast för fan.
Och så tvättar vi, gör jag inte det jämt??, de blå gardinerna som ska upp i sovrummet. Men det får bli i helgen, de ska ju torka och strykas också..

Måste posta ett papper till CSN och försöka ta mig till Morrmorr.. Om jag orkar.

Nähä, dags för en banan känner jag! Matschema igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback