Off..

Lite trött efter dagen, mycket blev gjort. Fick med mig tre böcker från bokmarknaden idag! En Koontz, en Wes Craven (!!!) och en, vad jag tror är en, djupdykning i Jack The Rippers historia från en däckarförfattarinna som inte alls skriver verklighet annars.. Ah well, vi får se.
Hemlagad pizza som blivit standard på fredagar till Idol..

Sen ville det sällskapas.. Jag gjorde mitt bästa för att skrämma bort, ogga och antia.
Men det funkade inte! Den ville umgås ändå.. Söta pojke. Den gav mig öl och sitter här och pratar med mig. Och emellanåt så kramas den och pussas.
Ganska mysigt..

Vill mest byta gardiner och fixa och ha mig, kan ju lika gärna julpynta! Men det får man inte än!

Okej.. För många saker vill ha min uppmärksamhet.. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback