Många timmars sömn senare..

Tillslut fick jag ta igen all den där missade sömnen.. Och stressen.

Igår blev det rehab, som var mycket trevligt och förvånande, sedan stan för ärenden. Och busshora hem.
Jag fick såklart användning av mitt nya leg på bolaget! Tackartackar..

By the way, stryk det där jag skrev om "snygg" på legfotot! Hahaha.. Det var en rolig tanke att ha i en vecka, tills jag såg det svart på vitt så att säga. Allt som fattas är den där lilla skylten under hakan... Jag ser helt enkelt kriminell ut! Men håret var fint.. Det var det.. Haha..
Och jag ser inte ut som ett troll med ihopkrumpet ansikte, vilket ändå är det viktigaste. Hellre kriminell!

Um.. Någon verkar ha lyckats slå på sin tillgänglighets-lampa... Herregud säger jag bara.
Man blir ju generad!
Blå blå ögon satt och stirrade på mig... Och det vore jättefint, om inte för en massa orsaker. Jag skulle inte banga, hell no.
Enligt favoritmedrehabaren så "lös" det om mig.. Minns när det gjorde det sist, och så roligt ska vi då minsann inte ha det igen. Ingen risk i och för sig, jag är en fin flicka.

Idag känner jag mig som människa igen.. Kenny ska få slita lite. Mycket som halkat efter igen.. Verkar bli så när man sover. Märkligt det där.
Och Morrmorr vill väl ha sin leverans som står på köksbordet, misstänker att det blir jag som får montera lamperiet som jag köpte åt henne också. Har precis pratat med henne föresten, hon hade flaxat runt och haft sig, mått lite bättre. Skönt att höra.

Sen borde jag plasta in växterna på balkongen..
Vattna alla andra växter..
Slänga sopor!
Och sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback