Lördag..

Klockan är fem och nu är jag fit for fight.. Det vill säga att jag är vaken, både mentalt och fysiskt. Skit är det!
Inatt drömde jag att jag körde bil i fyllan, att man testade alko-mängden i en apparat på en mack, men vi lurade den. Massa mer saker var med såklart, men orka..

Måste upp till Morrmorren med hennes blomma och kattmat.. Ska, snart.. Tror jag ska sätta upp eller ta ner gardiner, eller båda? Om hon inte gjort det själv redan.. Envisa tantan.

Läser Cornwall-boken om Jack The Ripper. Otroligt intressant!! Inte bara för att jag gillar seriemördare, utan för att man får en inblick i hur London såg ut i slutet av 1800-talet... Ren fucking misär. För att inte tala om förfarandet av dåtidens "kriminalare" som då undersökte morden.. Inte helt konstigt att de inte kom nånstans med det.. Men vad ska man vänta sig om renlighet ansågs vara högfärdigt! Haha..
Men den är ju snart slut, boken, som de alltid är.

Fick mail av min söta amerikanska vän idag! Saknar honom/henne som fan.. Saknar SL också, att bara gå in några timmar och vara vem eller vad jag vill. Men min dator blev ju "för gammal" enligt deras standard, så..

Jag funderar på att köpa en gryningssimulator, nån som har erfarenhet av sånna? Eller sett nånstans? Man måste ju jämföra och fundera innan man köper nåt.. Men jag har hittat en som jag blev lite kär i.
1500 kostar den!
Present? Haha.. Någon?
Ive been a real good girl for xmas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback