Kvällning..

Städdagen blev det lite si och så med.. Massa tvätt är gjord, och sängen är bäddad. De viktiga punkterna.
Ännu bättre är att räkningen som jag inte trodde skulle kunna betalas numera är betald. Skönt!
Jag vet inte hur jag alltid lyckas räkna åt helvete fel.. Naturligvis gjorde Fkassans extraslant inte heller ont. Men ändå.

Har pratat bort en stund, eller en timme och en kvart, med Korpen. Våra samtal blir gärna sådana, fast det känns ju aldrig så förrens man kollar på luren efter avslutat samtal.
Folk chockar mig, men jag tror ändå det kommer leda till nåt positivt. Och det är ju det som är viktigt!
Att min Korping får den uppskattning hon är värd!

Sen är det faktiskt hennes fel att jag måste bryta mitt shoppingförbud! Haha.. Eller, ja.. Nästan. På nåt vis.
Seriöst så önskar jag att alla mina skulder skulle kunna gå att betala genom Elloskontot.. Love it.
Och eftersom hon ska ha lite saker så tänkte jag.. Att jag lixom.. För.. För.. Så slipper man betala två frakt! Haha..
Annars har jag varit väldigt väldigt duktig flicka!

Sötgrannen kom över och pratade lite också.. Hon ville ha tre papper kopierade. Och så försöker hon betala mig för det.
Det brukar jag försöka undvika, och då får jag ett paket cigg rätt vad det är.
Att jag sen har världens bästa granne, det tycker jag kan vara värt tre papper och en gnutta bläck..
Bullen blev tokglad, Lillkatten blev kelen, Tavian kom och hälsade och Storkatten satt och flirtade.
Och så tyckte hon att jag skulle komma och fika anytime. Klart man gör! Fast idag är jag svettig och trött..

Hur mycket jag än uppskattar sällskapet och gosande, och hur tråkigt det än är när man blir ensammen, så behövs det. Helt solklart.. Och då funderar jag ju såklart på om jag någonsin skulle kunna vara sambo igen. Jag vet inte.. Och man behöver inte!
Men jag skrek inte alls när han la saker i mitt diskvatten! Inte alls! Jag blängde väl lite.. Men jag är för fan inget helgon heller.
Och som jag kom fram till i sällskap med Korp och Pojk, så vill jag ändå framhålla att jag inte är omöjlig! Korp "bodde" ju ihop med mig in nästan ett år. Haha, ska skicka alla eventuella sambo-prospects till Korp för kurs.

Mja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback