Kväller..

Även den här dagen tog slut, minsann..
Funderar på att köra en repris av gårkvällen. Hur som blir det pirater. Jag hann inte se många minuter igår!

Jag har varit duktig och gjort hemmagjord pizza helt själv. Och den räcker ju till imorgon med. Himla klämmigt med sånt där kit.. Även om jag fick leta ett tag innan jag hittade på den i butiken.
Och nån ingrediens blev väldigt salt.. Men men.
Till det kollades det naturligvis på Idol! Förstår inte hur så mycket ljud kan komma ur den där lilla Johan, men bra är han. Och ge han några år så kommer han bli satans snygg också. Synd att Lars åkte, jag är lite kär i Lars. Jag är ännu mera kär i Lars efter att jag läst att han varit munk.
Vad heter han, maltesen.. Jag har stört mig som fan på honom, men jäklar vad han kan sjunga. Han verkar vara en ödmjuk och rar kille dessutom.

Haha, så har jag pratat sex med min granne! Inte ett drömläge kan jag ju säga..
Men, eftersom jag tycker om och bryr mig om mina grannar, ville jag förvissa mig om att.. Well.. Ehörm.. Att vi inte pratat för högt. Vi pratade högt i söndags!
Och på nåt jävla vänster kom vi in på sex, fast jag inte uttryckte mig i de termerna. Hon frågade bara vad Bullen hade tyckt. Vi hundfolk är konstiga, jag vet..
Men eftersom jag hörde hennes väckarklocka på måndagsmorgonen, när jag ännu inte somnat, så ville jag bara kolla.

Exet ringde ikväll, han bakade kakor och jag ska få flera stycken imorgon när han kommer över... Ja, som man bäddar får man ligga. Jag skrev ju ett sms, i min ångestattack, om att jag saknade honom. Vilket jag gjorde!!
Så, ja.. Kakor.

Finnjonna inspirerade mig till att köpa doftljus idag. Nu hoppas jag innerligt att hennes är bättre än mina, för jag känner då inte minsta lilla doft här hemma. Ica hade i och för sig inte världens bästa urval. Eller så är min näsa bara för igenkloggad, jag längtar efter nässpray... Fantiserar om nässpray..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback