Joråsåatte..

Nyss kommit hem från ärenden med Morrmorr.. Vi åkte hela långa vägen till sjukhuset för att göra bank och apoteksärenden.. Såg både Mikael Genberg och Kjell Höglund! Kändisspäckat..
Såg en helvetes massa andra människor också i och för sig, de kan ha gjort nåt viktigt, men det vet jag inget om.

Fast jag längtade mest hem.. Hem till min säng eftersom det inte blev så många timmars sömn inatt. Hem till mitt kaffe som jag inte hann dricka eftersom jag föredrog att ligga och dra mig i sängen.. Hem till sängsällskapet som visserligen var ivägskickad redan.

Octavia höll låda hela långa natten, envist kurrande efter uppmärksamhet, hela vägen från kök/vardagsrum in till sängen. Och hon kan minsann det där med att placera sig strategiskt för att få mest uppmärksamhet, den lilla damen. Bullen sov snällt och lydigt i sin säng tills jag sa till att hon fick komma upp.. Och inte var det mig hon klängde sig fast vid heller!
Jadu, har inte mina galna djur skrämt bort den lilla söta pojken så vet jag inte vad som gör det..
Men de ingår ju lixom i paketet.

Hade jag haft stämband som en katt så hade jag spunnit högt och ljudligt.. Men jag ska lägga mig spinna lite mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback