Jag ger upp..

Fem Atarax och två Imovane gjorde inte nån glad, på sin höjd lite flummig.
Vi får se hur många kaffe det behövs för att bli av med den känslan.

Jag vill mest projekta runt i allt jag har i tankarna nu, flytta saker till bättre ställen, få iväg skiten som ska slängas nån jävla gång och kasta massa bråte som ingen blir glad av. Smågrejer som skulle behövas. Har ögonen på ett nyckelskåp som de säljer på hörnan här bredvid.. Fint serru.. Eller så kan jag fortsätta ha nyklar i en hög på en hylla i köket, eller varför inte återgå till att ha nyklar i en glasburk!

I veckan blir det IKEA med Sötrehabarn. Om nån nu tror att jag vunnit på lotteri eller nåt så måste jag göra denne besviken med att tala om att jag har ett presentkort till IKEA och fick en drös med matpresentkort på deras restaurang som gäller till februari. Lika bra att använda ju! Dessutom har de god mat där..
Ärendet är att köpa en pastabruk! För spaggetter.. Blir tokig på att ha påsarna öppna, och de går ju inte ner i nåt!

Ska se hur utbudet med lådor ser ut också.. Vill inte ha löst plotter i hyllorna även om det är dörrar på dem...

Hela veckoschemat är typ uppbokat, kommer inte hinna med nåt. Haha.. Ja, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Ladyn

fyfan vad illa du skriver på piller :D hahaha.. well. du och jag ska äta mat där.. nu när vi är snälla igen så kan vi äta nom nom.. får nog på däcken idag så det är inte ens förenat med livsfara! :D

2008-11-11 @ 13:48:46
Postat av: Anna

Hahahah! Nyklar! :D

Men du hatar ju gå på ikea? :( Man får inte bara äta!!

Postat av: Ladyn

hatar och hatar.. hatar när folk inte vet vad folk ska ha och ska peta på allt.. men fråga evelina! jag KAN ikea utan gnäll!

2008-11-11 @ 14:01:18
Postat av: Anna

Jag ska peta på ALLT!

2008-11-11 @ 14:02:01
URL: http://lightmyfire.blogg.se/
Postat av: Ladyn

då blire inget. pastabruk hade jag gått med på.

2008-11-11 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback